První OpenGL ES hry přicházejí! 3D akcelerace chipsetů Qualcomm se ukazuje v plné síle!

Vytvořeno 28.04.2009 07:52:17 | Poslední změna 28.04.2009 07:53:59
OpenGL ES je poměrně zaběhnutý grafický standard pro mobilní zařízení, který je použit v grafických knihovnách iPhonu, Symbianu, Androidu a v mnoha herních konzolích. Ve světě Windows Mobile je to zatím něco celkem nového (když odhlédneme od legendárního Dell Axim X50v a X51v s grafickým akcelerátorem Intel 2700G) a vývojářské společnosti se teprve teď rozhoupávají a představují první hry, které toto mocné API umí naplno využít v případě Windows Mobile a chipsetů Qualcomm. V tomto článku se zaměříme na trnitou cestu používaných chipů Qualcomm MSM7201A, kterými jsou vybaveny poslední zařízení od HTC (Touch Diamond/2, Pro/2, HD, Sony Ericsson Xperia X1…) a ukážeme si, že nejsou vůbec slabé.